Mini Crosser X1 4-kolesni skuter
MINI CROSSER - ZA VSE, KI HOČEJO VEČ
- daljša življenjska doba: kvalitetni in trpežni materiali, močno podvozje, elektronika po najvišjih standardih
- primeren za zahtevnejši teren ter za zahtevnejše vremenske razmere: močan motor, odlično vzmetenje spredaj in zadaj, odlična stabilnost in dober prenos sil po podvozju, prilagojene pnevmatike
- maksimalno udobje: vrhunski sedež, dobro vzmetenje, umirjena in tekoča vožnja brez tresljajev
- posluh za uporabnika: možnost nadgradnje skuterja in prilagoditev
- primeren tudi za otroke: skuter se lahko prilagodi otrokovi velikosti ter potem z leti nadgrajuje, ko otrok raste
4-kolesni Mini Crosser model X1 ima klasično komandno ploščo, v nasprotju z modelom X2, ki ima na plošči elektronski ekran. Štirikolesni Mini Crosser se odlikuje po tem, da je izjemno vsestranski terenski skuter, saj je opremljen z močnim motorjem z odličnim prenosom sil, stabilnim podvozjem in vzmetenjem, ki zagotavlja mehko vožnjo tudi po neravnem terenu.
Mini Crosser skuterji so v Evropi zasloveli po svoji trpežnosti, prilagodljivosti, varnosti, udobju, zanesljivosti predvsem pa po svoji izredni kvaliteti. Mini Crosser skuterji so namreč skuterji višjega ranga, izdelani na Danskem, primarno za skandinavski trg, zelo popularni pa so tudi v Nemčiji in Veliki Britaniji. Vsak skuter je sestavljen ročno, od baze do sedeža, nič ni prepuščeno strojem. Celoten skuter je do potankosti premerjen ter stestiran, preden se ga dostavi uporabniku.
Močan motor, velike gume, izjemna amortizacija, vrhunski materiali in pred vremenskimi vplivi zavarovana elektronika skupaj sestavljajo skuter, ki je primeren za praktično vse vremenske razmere in terene. Posebej ga priporočamo ljudem, ki živijo v zelo hribovitih območjih ali pa tistim, ki se vozijo tudi po neravnem terenu, kot je na primer makadam ali travnate površine. Mini Crosser nudi tudi verzijo 'zimskih gum' - to so pnevmatike na katerih so male kovinske bunkice, ki omogočajo boljši oprijem v zimskih dneh. LED luči, vključno z zavornimi LED lučmi, pa zagotavljajo varnost in vidnost.
Skuter je 'crash tested', torej je bil na njem opravljen testni trk. Rezervni deli za skuter so zagotovljeni za najmanj 10 let.
ZAČETNA CENA 7.168,00€ je cena za standardni 4-kolesni X1 skuter, ki vključuje: 4-kolesni X1 skuter, ki dosega hitrost do 15 km/h, 45 cm ERGO ergonomski sedež, naslonjalo za glavo, ogledala, košaro, 75 Ah GEL baterije, 8 amperski polnilec. V kolikor potrebujete posebne prilagoditve, dodatke ali pa si želite posebno izvedbo skuterja, nas kontaktirajte in pripravili vam bomo ponudbo. |
PRILAGODITVE: skuter nudi veliko možnosti za prilagoditve. Različne velikosti sedežev, možnost sedeža z elektronskim upravljanjem, različna naslonjala za roke, menjava stila krmilne ročice, možnost vgradnje stopalke 'za plin' ali pa Joystick krmilne ročice (take kot na električnem invalidskem vozičku). Možno je povišati dno skuterja, če je razmak med stopali in sedežem prevelik. V kolikor uporabnik potrebuje podporo za nogo zaradi amputacije, je tudi ta dodatek na voljo. Možnost manjših 55Ah ali večjih 110 Ah baterij. Štirikolesni Mini Crosser skuterji so tudi baza za Mini Crosser Cabin, torej Mini Crosser skuter s kabino.
DODATKI: košare, torbe, pokrivala, zaboj za shranjevanje za sedežem, držalo za bergle, držalo za rolator, stojalo za telefon, sprednja zaščita proti vetru, merilec hitrosti, protivlomni alarm, alarm pri vožnji po prekomernem naklonu, 'zimske gume', možnost izbire druge barve maske skuterja.
LASTNOSTI STANDARDNEGA 4-KOLESNEGA X1 SKUTERJA NA KRATKO:
- hitrost do 15 km/h
- ergonomski sedež
- LED luči, spredaj, zadaj vključno z zavornimi lučmi
- odlična amortizacija
- močan motor
- košara, ogledala
- 75 Ah gel baterije
- izjemna stabilnost
- nosilnost 175 kg, z možnostjo HD verzije do 250 kg
- prilagojen za transport (privezni kavlji)
- barva: črna ali kovinsko oranžna
TEHNIČNE LASTNOSTI:
SPLOŠNE INFORMACIJE | |
Dolžina | 140 cm |
Dolžina s kolesi proti prekucu (opcionalno) | 148,5 cm |
Širina | 68 cm |
Višina | 109 cm |
Višina (zložen skuter) | 69 cm |
Teža (vključno z baterijami in sedežem) | 168 kg |
Teža (z baterijami, brez sedeža) | 141 kg |
Teža najtežjega dela (podvozje) | 90 kg |
Statična stabilnost v vse smeri | 15° - 27% |
Poraba energije (razdalja) | |
56 Ah baterije | 35 km* |
75 Ah baterije | 45 km* |
110 Ah Baterije | 70 km* |
Doseg je bil testiran z novimi baterijami na gladkih, trdnih tleh, pri 20° celzija. Optimalna kapaciteta baterij je dosežena po tem ko se baterija dvajsetkrat napolni/sprazni. | |
Dinamika v vse smeri | 13° - 23% |
Premagovanje ovir naravnost naprej | 11 cm |
Premagovanje ovir vzvratno | 11 cm |
Najvišja hitrost | 15 km/h |
Zavorna pot glede na hitrost | |
10 km/h | 2,0 m |
13 km/h | 2,8 m |
15 km/h | 3,5 m |
Nivo glasnosti (izmerjeno z 1 m razdalje) | 60 dB |
Maksimalna teža uporabnika | 175 kg |
Maksimalna teža uporabnika (Heavy Duty verzija) | 250 kg |
SEDEŽ | |
Naklon ogrodja sedeža (vodoraven del) | 0° |
Globina sedeža | |
Ergo 2 za otroke | 20-43 cm |
Ergo 2 standard + HD verzija | 32-55 cm |
Eblo | 43 cm |
Širina sedeža | |
Ergo 2 za otroke | 35 cm |
Ergo 2 standard | 40, 45, 50 cm |
Ergo 2 HD | 60, 70 cm |
Eblo | 50 cm |
Razdalja med robom sedeža in dnom skuterja (kjer počivajo noge) | |
Ergo 2 (standard in HD) | 42-52cm |
Eblo | 44-54 cm |
Razdalja med robom sedeža in tlemi | |
Ergo 2 (standard in HD) | 59-69 cm |
Eblo | 61-71 cm |
Naklon naslonjala | |
Ergo 2 | -90° do + 48° |
Eblo | -54° do + 80° |
Višina naslonjala | |
Ergo 2 barn | 44 cm |
Ergo 2 standard + HD verzija | 54 cm |
Eblo | 52 cm |
Naklon sedeža (sedni del) | 3° |
Kot med nogo in površino sedeža | 90° |
Oddaljenost naslonjala za roke od sedeža | 15 cm - 30 cm |
Premer najmanjšega kroga za obračanje/ radij obračanja |
330 cm / 165 cm |
Luči (sprednje, zadnje, smerniki) | LED |
Standardne barve | |
Opcija 1 | Oranžna - metalik |
Opcija 2 | Črna - metalik |
OSTALO | |
Nosilnost sprednje košare | 8 kg |
Nosilnost dodatne zadnje košare | 15 kg |
*Doseg skuterja (razdalja, ki jo prevozi s polno baterijo) je izračunan glede na idealne pogoje. Doseg je v vsakdanjem življenju odvisen od temperature, vetra, tlaka v pnevmatiki in teže uporabnika.